webdesign
seo tips blog
seo blog
seo tips
opleiding webdesign
scampi diabolique
scampi gerechten
tzatziki recept
tzatziki recept
scampi diabolique
scampi diabolique

SEO blog, Seo tip, SEO tips and tricks SEO of search engine optimization, op deze blog zal ik de geheimen van SEO uit de doeken doen. SEO tips and tricks, SEO techniques, alles omtrent dit onderwerp kan je hier terug vinden. Wil je meer weten over google's donkerste geheimen of heb je zelf heel wat tips omtrent SEO. Laat dan maar van je horen! Before I forget, welkom op mijn SEO blog

donderdag 7 januari 2010

2010, Nieuwe trends of het jaar van de aap?

Nieuwjaar is ondertussen enkele dagen voorbij, goede voornemens zijn genomen (waarschijnlijk). Persoonlijk doe ik hier niet aan mee om verscheidene redenen maar toch is er dit jaar een kleine uitzondering.

Professioneel gezien heb ik toch enkele doelen waar ik me dit jaar verder in zal verdiepen. Tevens zal je dit jaar ook hier op mijn SEO blog steeds nieuwe informatie vinden hierover.

Voornemens voor 2010 (op professioneel gebied).
  1. Mobile lijkt me interessant, volgens mij (en heel wat anderen) zal mobile dit jaar een hot topic zijn. Meer en meer bedrijven willen ook hier aanwezig zijn. SEO voor mobile, wat momenteel nog in kinderschoenen staat zal in de nabije toekomst meer aan bod gaan komen.

  2. Content strategy. Heeft ‘lorem lipsum’ afgedaan? Je klanten kunnen reeds beseffen dat content strategy kan helpen bij het creĆ«ren van meetbare ROI. Zo niet, jij kan ze helpen dit te verstaan. Het is logisch dat hun doelpubliek relevante en informatieve inhoud wil.

    In een meer thematisch niveau,’ communicatie doelstellingen’ en ‘de boodschap’ kan je helpen bij het ontwikkelen van de deliverables . Je kan je klant helpen te besparen door eerst duidelijk strategie te definiĆ«ren dmv het samenstellen van duidelijke documentatie, ipv gebruik te maken van dure design iteraties.

  3. RDF(a), je kan enkele artikelen terug vinden over ‘het semantisch web’ en microformats. Erg interessant maar nog steeds niet genoeg bekend, laat staan toegepast.

  4. Webtoegankelijkheid (accessibility) en SEO in het algemeen.
Hebben enkelen onder jullie misschien interesse om mee te schrijven aan deze blog dan mag je dit zeker laten weten. Liefst over onderwerpen die niet vernoemd zijn hierboven maar het mag erg breed zijn. Ik denk aan topics als social media, social email marketing, usability, informatie architectuur, … . Kortom, alles omtrent optimaliseren van websites en strategie, met als doel het verhogen van ROI en versterken van de online positie.
In het grijze kadertje in de rechterkolom vind je mijn email, laat het me weten en ik neem verder contact met je op!

Niet professionele voornemens voor 2010!
Dit jaar wil echter een uitzondering maken :). Zoals je kan lezen in de titel, ‘het jaar van de aap’. Ik ben al geruime tijd mezelf aan het wijsmaken dat ik terug een band wil samenstellen. Spijtig genoeg komt het er niet van maar hier wil ik verandering in brengen. Bespeel jij een instrument als gitaar, contrabas, viool, cello, …… .? Heb je interesse om regelmatig eens alle stress, zorgen of gewoon alles te vergeten. Waar wacht je op? Zoals eerder vermeld, get in touch :).

Interesse in meer improvisatie te spelen wat een beetje tegen blues of jazz aanleunt? Het is immers altijd leuker om van bestaande nummers een eigen versie te maken. Oude blues is trouwens niet gemaakt om letterlijk na te spelen. Wel om gewoon je eigen ding mee te doen!









Anderzijds mag het wel wat anders zijn soms, licht verteerbaar, leuk maar toch niet dadelijk wat iedereen in een repertoire stopt.






Eerlijk gezegd maakt het allemaal niet zoveel uit, zolang het maar klinkt.
Een (late) gelukkig Nieuwjaar voor iedereen.
Digg ThisAdd To Del.icio.us Add To Furl Add To Reddit Fav This With Technorati Add To Yahoo MyWeb Add To Newsvine Add To Google Bookmarks Add To Bloglines Add To Ask Add To Windows Live Add To Slashdot Stumble This

0 reacties:

Een reactie posten